Oldalak

2014. február 17., hétfő

Pilóta keksz,ahogy én készítem és szeretem



Pilóta keksz

Tészta:
50 dkg liszt, 20dkg zsír, 25 dkg porcukor, 2 tojás, 1 csg. sütőpor.
Ezekből könnyű tésztát kapunk. Kettéosztjuk, egyik marad világos,a másikba 1 ek. kakaóport gyúrunk. Mindkét tésztát vékonyra nyújtjuk, de ne legyen túl vékony se…Kis pogácsa szaggatóval kiszaggatjuk. Lassú tűznél megsütjük.

Krém:
20 dkg kristálycukrot, 2 tojást, 2 púpos ek. lisztet, 1 ek. kakaóport, 3 dl tejben alaposan,csomómentesre keverünk, majd felfőzzük. Tűzről le,ha kihűlt 12,5 dkg margarint habosra keverem és a krémmel egybe vegyítem. 

Két kis korong közzé kenjük a krémet, és dobozban tároljuk, egy éjszaka után kellőképpen megpuhul.


Megjegyzés:A zsírt felesbe is lehet margarinnal,én is szoktam így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése